torsdag, november 08, 2007

Ville tilstander på H&M

Halv ti i formiddag var jeg på plass utenfor H&M på Karl Johann, en halvtime før dørene åpnet inn til Roberto Cavallis feststemte kolleksjon. Det var en god del folk som hadde kommet allerede klokken ni for å sikre seg plass fremst i køen og nærmest fristelsene. Mens vi ventet, og køen ble stadig lenger, gikk to betjeninger rundt i stilige antrekk fra kolleksjonen og delte ut kjeks med gullbånd rundt. Innenfor glassdørene kunne vi skimte en mengde pressefolk, blandt annet Kathrine Sørland og hennes Motemagasin, og utallige betjeninger ikledd leopardmønstrede skjorter. På slaget ti åpnet dørene og jenter og gutter, ville i blikket, løp så fort det bar mot plagg de hadde sett seg ut. Jeg ble bare skjøvet frem av horden og havnet rett foran den kjempefine sebrajakken! Kjolene gikk først unna, og en jente tok rett og slett hele stativet med seg hvorpå hun kastet de hun ikke skulle ha over oss andre. I alt fikk jeg med meg ti plagg inn i prøverommet, men endte opp med kun fire av dem, noe som absolutt ble dyrt nok!
Resten av dagen gikk jeg bare og smilte, og gledet meg over mine nye - og eneste - Roberto Cavalliplagg :)


En spent forsamling

Kjøpte disse to:)

Her stormer vi inn!

Fin-fin bag jeg fikk klærne i!

Ingen kommentarer: